בראשון לציון כבר החלו הבחירות

מוטי סבן No Comments on בראשון לציון כבר החלו הבחירות

יו"ר ש"ס בראשון לציון אריה כהן נתן את יריית פתיחת הבחירות לעירייה, בכנס פעילים ורבנים למען הצלחת הרשימה

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תנועת שס בראשל"צ, לא מחכה לרגע האחרון וכבר פתחה אתמול את מערכת הבחירות ואת מטה ש"ס בעיר, בהשתתפות מאות פעילים מרכזיים בראשון לציון מהקהילות השונות בעיר: ספרדים, בני התורה, וחסידויות חבד וברסלב. במטרה להכין את המערכה לקראת הבחירות לעירייה שיתקיימו בעוד כארבעה חודשים.

בכינוס פתיחת מערכת הבחירות השתתפו מספר רבנים בהם: הגאון הרב שלום ארוש שטרח והגיע לחזק את הפעילים לקראת הבחירות, הרב אמר: כי יש חשיבות כפולה לחיזוק הכוח הדתי והחרדי, דווקא בערים מעורבות, משום ששם צריך לעמוד חזק יותר על המשמר מפני הסכנות האורבות בחוץ.

כנס 1 (3)

כמו כן בכינוס השתתפו גם הגאונים הרב מרדכי אנגלמן והרב אופיר טנג'י מרבני הקהילות הבולטים בעיר, הרבנים קראו לציבור להתגייס לטובת המערכה החשובה בבחירות הקרובות מול האתגרים הרבים שעומדים לפתחנו, בהם: חילולי שבת, חיזוק תחום הטהרה והחינוך בראשון לציון.

הרבנים ברכו את יו"ר ש"ס בראשון אריה כהן על כל העשיה הברוכה בקדנציה האחרונה והביעו אימון מלא ותמיכה ברשימת ש"ס לעירייה. הרבנים ביקשו מכל הציבור לעשות מעבר ליכולתם לסייע ולפעול להצלחת תנועת ש"ס במערכת הבחירות.

כנס 1 (6)

במהלך הערב סקר יו"ר ש"ס בראשל"צ אריה כהן את הפעילות בקדנציה האחרונה, והוקרן סרט המפרט את ההישגים בקדנציה האחרונה לטובת הציבור הדתי והחרדי בעיר, בניית בתי ספר, מקוואות טהרה, מרכזי הנוער ואת תכניות הקיץ המתוכננות למגזר הדתי והחרדי והפעילות למען התושב.

נציין כי בשבוע שעבר נפגש אריה כהן עם שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי לפגישת עבודה לקראת הבחירות. במהלכה נתן השר דרעי גיבוי מלא לאריה כהן להובלת רשימת ש"ס והרכבתה לקראת הבחירות הקרובות.



0 תגובות